loading...
روانشناسی::مشاوره::انجمن روانشناسی،تست روانشناسی
♥ღ♥سیــدعلــی♥ღ♥ بازدید : 225 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

1.  وضعيت ايستاده(Standing position)

اين وضعيت که خود به چندين صورت فرعي تر ممکن است تغيير داده شود با صرف انرژي بسيار همراه است و تنها جوانان پر نيرو مي توانند از آن استفاده کنند:

1.شکل ويژه اي از آن که مرد ايستاده است و زن دست خود را دور گردن مرد و پاهايش را دور کمر و لگن او حلقه مي کند و وسط پاهاي زن باز شده و مرد دخول مي‌کند که به وضعيت ” تاک چسبنده ” يا ” تاک چنگ زن ” موسوم است  و تنها در مردان قوي با زنان کم‌جثه قابل انجام است.

2 .زن يک پاي خود را بلند و نوک پنجه را روي لبه مبل يا کمد بگذارد و مرد دخول کند.

2.  وضعيت نشسته( Sitting Position)

اين وضعيت هم چند صورت دارد:

1. مرد در لبه ي تخت يا بر روي صندلي بي دسته با پاهاي گشاده مي نشيند و زن با پاي گشاده روي دو پاي مرد قرار مي گيرد و خود را پيش مي راند و مرد نيز کمر و لگن او را مي گيرد و پيش مي کشد و وقتي دخول کامل شد، زن مي‌تواند رقص‌هاي بالاتنه زيبايي را انجام دهد و باسن را بر روي آلت مرد بلغزاند تا آلت مرد را بهتر حس کند. گفته مي شود که در اين وضعيت تحريک کليتوريس به منتهاي شدت خود مي رسد.

2.  زن روي تخت يا كاناپه يا اوپن دراز كشيده و باسن خود را بر لبه اوپن آشپزخانه که کوتاه باشد يا بر روي لبه تخت يا كاناپه يا اوپن نهاده(خيلي جلو بيايد) و پاها را باز يا بلند کرده و مرد ايستاده و يا زانو بزند(در صورتي که از لبه تخت خيلي كوتاه استفاده کنند) و دخول کند. اين حالت، هم انرژي کمتر مي‌برد هم براي همه لذت بيشتر دارد و هم نياز به کم بودن وزن و کوچکي جثه زن ندارد که مرد بخواهد او را بلند کند.

3. وضعيت طرفي

در اين حالت زن و مرد در کنار يکديگر و به پهلو خوابيده و همديگر را در آغوش ميگيرند. و بيشتر براي مواقعي به کار ميرود که زوجين تمايل براي لمس و عشق بازي دارند تا دخول صرف چون اتحاد حسي و عاطفي کامل ميان زوجين با ديدن صورت و بوسه و بغل كردن و … حاصل مي‌شود و لمس کردن قسمتهاي پشت از قبيل کمر و باسن به راحتي صورت ميپذيرد. همچنين در اين حالت مرد مي تواند ران خود را بين پاهاي زن قرار داده و آن را به لبهاي آلت وي بمالد. اين عمل زنان را به شدت تحريک مي سازد.(البته زماني تحريک زن بيشتر مي گردد که ران پاي مرد پر مو بايد يعني موي مخملي داشته باشد گرچه سليقه غير اين هم ممكن است؛ يعني مرد كاملاً‌بي مو باشد)

وضعيت طرفي خود ممکن است ” رخ به رخ ” يا ” رخ به پشت ” باشد:

1. وضعيت طرفيِ رخ به رخ:

معمولاً غرض از وضعيت طرفي گونه ي رخ به رخ آن است ( Anterolateral position ) . در اين وضعيت زن و مرد هر دو روي يک پهلوي خود مي خوابند و زن معمولاً پاي بالايي خود را خم کرده و پنجه را بر روي دو پاي مرد تکيه مي دهد و باسن مرد بين رانهاي زن رفته و دخولي لذت بخش انجام مي‌شود. اين وضعيت لازم نيست كاملاً 90  در جه باشد بلكه اگر 45 درجه هم باشد خيلي خوب و لذت بخش  است. مرد هم دخول مي‌كند و هم با يك دست زن ررا بغل مي‌كند و با دست ديگر راحت باسن و فرج و سينه و موها و كمر زن را نوازش مي‌كند. در اين حالت هر دو به شكل مساوي لذت مي‌برند و تنها حالتي است كه هر دو لذت مساوي و خيلي بالا دارند. البته همين كه زن ارگاسم شد بهتر است به حالت رخ‌به‌رخ زن در زير تغيير حالت بدهند يعني زن كاملاً‌زير برود و مرد در روي او مسلط قرار بگيرد تا دخول و ريختن مني و اوج لذت را مرد با تسلط و نيروي تمام انجام دهد چون فشار دادن و دخول عميق و حركات محكم در اين لحظات كاملاً ‌مورد علاقه هر دو طرف است و مرد اگر تسلط كامل نداشته باشد نمي‌تواند آن كار را انجام دهد.

اگر اين روند درست طي شود(مفصل تر در قسمتي كه بهترين حالت را شرح مي دهيم درآينده ذكر خواهد شد) بسا زن غشوه اي خفيف بگيرد و زنو مرد هر دو  از شدت لذت داد بزنند.  البته اين شكل را ديگر نبايد طرفي ناميد بلكه رخ‌به رخ زن در زير است كه در ادامه ذكر خواهد شد.

2.وضعيت طرفيِ رخ به پشت:

در شكلهاي عقبي ذكر خواهد شد.

نكته: گونه اي از وضعيت طرفي مرسوم به ” وضعيت متقاطع ” ( Cross position ) وجود دارد که از بسياري جهات جالب و قابل توصيه است . در اين وضعيت زن به پشت مي خوابد ، مرد نيز به پهلو در کنار زن قرار مي گيرد به طوري که بدن دو نفر با هم زاويه اي در حدود 60 درجه يا بيشتر تشکيل دهد . زن پايي را که به طرف بدن مرد است بالا مي برد يا بر روي لگن و پهلوي مرد قرار مي گيرد و مرد در حالي که پاي ديگر زن را بين دو پاي خود نگه مي دارد اقدام به دخول مي نمايد ( شبيه چهار انگشت از دو دست که به شکل دو هفت در آيد و در حالي که نسبت به هم زاويه اي نزديک به قائمه دارد در هم فرو رود . ) در اين وضعيت صرفه نظر از آنکه وزن دو نفر بر يکديگر تحمل نمي شود ، دخول کاملاً عميق ميسر است و دست هر دو طرف براي انجام بازيهاي جنسي و تحريک کليتوريس آزاد است . در وضعيت متقاطع پاها به شدت با هم در تماس مي باشد و تن ها به يکديگر قفل مي شود . هم امکان آبستني زياد است و هم اين روش براي زن آبستن بي خطر است . انجام آن نيز بسيار ساده است .

4. وضعيت عقبي يا نزديکي از عقب

در اين وضعيت سه حالت جداگانه وجود دارد که هريک لذتي دارد و قابل تجربه:

1.  زن و مرد در حالي که پشت زن به طرف سينه و شکم مرد است به پهلو مي خوابند. اگر سينه مرد حدود 30 درجه از زن فاصله بگيرو و عقبتر برود، دخول عميق‌تر مي‌شود خصوصاً اگر زن يک پايش که به طرف مرد است را تا کند يا بر دارد و روي زانوي مرد که پاي چپ مرد هم عمود شود تکيه بدهد. در اين حالت زن هم اگر آلت مرد را به کليتوريس بمالد و مرد هم سينه زن را، شروع خوبي براي تحريک زن خواهد بود.

اکثر زنها به بازي و لمس کردن باسن شان توسط مردها آنهم با استفاده از دست تمايل دارند و ضمناً اين حالت مناسب براي زنان باردار و خسته و يا در حال خواب(البته با رضايت و آگاهي زن) هم هست و با كمي مالش باسن و كليتوريسشان آماده مي‌شوند و مرد را به بالاي خود مي‌طلبند.

اين فايده را هم براي مردهايي که ديرتر دچار نعوظ مي شوند دارد كه مرد مي تواند با در تماس قرار دادن آلت خود با باسن زن باعث نعوظ آلت خود شود.

2.زن به سينه مي خوابد و  بالشي نرم در زير شکم و لگن قرار مي دهد و مرد روي او خوابيده و دست در سينه‌ها زن فرو كرده و سينه ها را مي‌مالد و دخول مي‌كند.

3.زن کف دستها و زانوها را روي زمين قرار مي دهد( درست مثل زماني که بچه ها با پدرهاشون اسب بازي مي کنن) و مرد پشت زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام مي دهد يا زن در وضعيت سجده ( Knee – Chest Position) قرار مي گيرد يعني سر را كاملاً پايين مي‌برد تا باسن نمايان تر شود و کمي هم باسن را به عقب مي‌دهد تا برجسته تر شود. در اين حالت فرج خيلي تنگ مي‌شود و مرد حرکت آلت خود در بين عضلات فرج را لمس شديد کرده و لذت زيادي مي‌برد اما قدري درد دارد بايد با ملايمت انجام شود. توجه شود که منظور ما از دخول،  دخول از عقب در فرج زن است نه مقعد . در اين روش گذشته از آن که زن و مرد از مشاهده ي صورت يک ديگر و تبادل بوسه محرومند ، کليتوريس زن نيز تحريک نمي شود و در نتيجه اوج لذت جنسي براي زن به دشواري حادث مي گردد و از طرفي فشار کفل زن بر شکم و ران مرد او را به شدت تحريک مي کند و انزال به سرعت وقوع مي يابد ولي در عوض مرد مي تواند با دست از جلو کليتوريس و پستان زن را تحريک کند و از ديدن باسن زن که مردها به زيبايي و پهن و نرم و تپل بودن آن حساس هستند لذت برده و با هر رو دست خود سينه‌هاي زن را که در روبرو نمي‌شد بغل کند نوازش کند. به هر حال براي تنوع خوب است و عالي اما براي ارضاي طرفيني بهتر است در اينجا كار تمام نشود و از وضعيت‌هاي رخ به رخ كه در ادامه ذكر مي‌شود استفاده شود.

5. وضعيت رخ به رخ زن در زير

معمولي ترين وضعيت وشايعترين روشي است که بسياري از مردم استفاده مي کنند . در اين روش مرد دربالا قرار گرفته و عمده فعاليت را به عهده دارد. مقاربت در اين روش راحت تر و امکان تنظيم دقيق حرکات رفت و برگشتي مرد بهتر و تسريع وتعويق انزال امکان پذير است . همچنين امکان تماس مستقيم و کامل صورت مرد و زن با هم و انجام انواع تحريکات وجود دارد . در خانم هاي باردار بخصوص در ماههاي آخر نبايد از اين روش استفاده کرد . وزن مرد در اين روش  به زن تحميل مي شود و اگر مرد چاق باشدممکن است باعث ناراحتي زن گردد. امکان قلاب کردن پاهاي زن به دور کمر مرد با خم کردن زانوها در اين روش مي تواند مهبل را کوتاه و قطور کند بنا بر اين دخول عميق تر و امکان تماس آلت تناسلي با دهانه رحم بيشتر است در افرادي که آلت تناسلي کوتاه دارند و همچنين در اولين نزديکي پس از ازدواج چون قطر مهبل زيادتر مي شود براي پاره کردن پرده بکارت مناسب است. تغيير از اين وضعيت به وضعيت کماني وجود دارد که در آن زن ، پاها را کاملا” صاف و اندکي از هم دور نگه مي دارد و با گذاشتن يک يا چند متکا يا مشت گره کرده خود به زير کمر وبا حذف متکاي زير سر ،خود را بصورت کماني که تقعر آن به پشت است در مي آورد .در اين حالت مهبل تا حد ممکن کشيده و تنگ مي شود و باعث بلندي مهبل هاي کوتاه شده در مواردي که آلت تناسلي مرد بلند است مناسب مي باشد. همچنين در صورت عفونت دهانه رحمي و يا در خانم هايي که بعلت زايمانهاي مکرر مهبل شل و گشاد دارند و يا دچار سرد مزاجي شده اند بعلت تماس بيشتر آلت تناسلي مرد با جدار مهبل روش مفيدي است ولي بايد بخاطر موارد ذکر شده در اولين نزديکي براي پاره کردن پرده بکارت از آن استفاده نشود .

تغيير ديگري که در اين وضعيت مي توان داد اين است که زن پاهاي خود را بصورت قائمه در هوا نگه  داردپاهاي زن عمود بر بدن اوست  وممکن است بر شانه هاي مرد تکيه داشته باشد . تغييرات در اين وضعيت مشابه حالتي است که زن پاهاي خودرا بدور کمر مرد قلاب مي کند .

در هر حال ويژگيهاي  اين حالت عبارتند از:

– اتحاد حسي و عاطفي کامل ميان زوجين

– غالب بودن مرد و مغلوبيت زن

– امکان همه نوع عمل در حين دخول (لمس کردن،بوسيدن،ليسيدن و…)

نكاتي ديگر درباره اين حالت:

1.براي دخول بيشتر و كاملاً‌عميق، زن پاها را باز و زانوها را کاملا خم ميکند تا به سينه اش بچسبد و باسن او كمي از زمين بلند شود.

2.زن پاهايش را بر روي شانه هاي مرد مي آويزد. در اين صورت حداکثر دخول انجام خواهد شد.(مناسب براي زنها و مردهاي چاق)

3.پاهاي زن صاف و کشيده و به هم ميچسبد تا آلت مرد از فشار رانهاي زن و لبهاي آلت وي لذت بيشتري ببرد.(مناسب براي آلتهاي تناسلي گشاد زنها)

4. پس از دخول کامل مرد ميتواند به آرامي يک پايش زا به بيرون از پاهاي زن بيندازد يعني هر يک از طرفين يکي از رانهاي ديگري را در بين پاهايش دارد. لذت اين حالت هنگامي است که مرد عقب و جلو مي کند و قسمت هاي بيروني آلتش به رانهاي زن ماليده ميشود. زن مي‌تواند دست به بيخ آلت مرد بمالد و دخول آن را بيشتر بفهمد.

6.  وضعيت رخ به رخ مرد در زير

در اين روش زن در بالا قرارگرفته  نقش فعال را در طول مقاربت بر عهده دارد . يکي از روشهاي شايع  مورد استفاده بوده و زن با زواياي مختلف روي مرد  قرار مي گيرد(نشسته، خوابيده، و …) .  مرد در اين روش آزادي عمل بيشتري براي تحريک ات جنسي همسر خويش دارد و سنگيني بدنش به زن فشار نمي آورد . کنترل انزال بهتر انجام شده و فرصت بيشتري براي ارگاسم زن وجود دارد . چون زن درز اين روش آزادي عمل بيشتري دارد راحت تر به ارگاسم رسيده ودر سرد مزاجي مي تواند استفاده شود . همچنين زنان  عمل حرکت آلت در مهبل رو در کنترل خود دارند از طرفي چون زاويه مناسبي دارند اين احساس رو دارند که همه آلت مرد بطور کامل داخل مهبل جاي گرفته است. ولي اين روش اگر به دليل هيجانات حاصل از س..ک..س به آرامي انجام نشود و زن تمام وزن خود را روي بدن مرد متمرکز کند، باعث پاره شدن مويرگ هاي موجود در قسمت هاي پاييني آلت و مثانه مي شود که در دراز مدت براي مرد مشکل ساز مي شود.

اين روش بخاطر غير فعال بودن مرد و تحريک کمتر ايشان مي‌تواند در مرداني که دچار انزال زود رس هستند مفيد واقع شود . همچنين زماني که مرد رنجور ويا بيمار باشد  ويا توانايي جنبش ندارندمانند فلج پاها ويا دچار چاقي شديد باشند ويادر خانمهايي که مهبل بلند دارند و آلت تناسلي همسرشان کوتاه است ،با تنظيم ميزان  دخول از طرف زن مي توان به اصلاح آن پرداخت .

در اين روش نيز، مرد مي تواند براي ايجاد لذت بيشتر در خانم، سينه ها و قسمت هاي بالاي مهبل رو به آرامي ماساژ دهد.

همچنين مي‌توان براي تنوع اين روش پيشنهاد مي‌شود پس از اينکه زن آلت مرد رو به داخل مهبل هدايت کرد روي مرد دراز بکشد  و عمل رفت و آمد آلت داخل مهبل رو انجام بدهد. در اين روش از اونجاييکه مرد امکان تحرک کمتري داره وظيفه زن سنگين تر مي باشد و بايد با بوسيدن مرد و ماساژ سينه ،مرد رو تحريک نمايد.اين روش چون کل عمل جنسي در اختيار و کنترل خانم مي باشد بيشتر مورد استقبال خانم ها قرار مي گيره خصوصا اگر در اوج آمادگي جنسي باشند . در اين روش مرد براي اينکه خانم لذت بيشتري برد مي تونه با دست هر دو سينه زن رو ماساژ بده و يا در مواقعي که سينه هاي زن به صورتش نزديکه ،نوک سينه ها رو ميک بزنه که برا ي خانم ها بسيار لذت بخش مي باشد

ويژگيهاي اين روش:

– اتحاد حسي و عاطفي کامل ميان زوجين

– غالب بودن زن و مغلوبيت مرد

– امکان همه نوع عمل در حين دخول (لمس کردن،بوسيدن،ليسيدن و…) به خصوص براي زن

– احساس غالب بودن زن نوعي غرور و تسلط زنانه را به نمايش مي گذارد.

– دخول کامل صورت نمي گيرد .

– تنظيم ميزان دخول آلت مرد را زن بر عهده دارد.

– زن ميتواند هر زمان که مايل بود آلت مرد را از آلت خود خارج نمايد(به خصوص براي پيش گيري از حاملگي).

– بيشتر حرکات عقب و جلو کردن را زن بر عهده دارد.

معمولا مردهائي به زنها اين اجازه را مي دهند که :

1.در زندگي عادي نيز مغلوبند

2.زن خود را دوست داشته و به او احترام مي گذارند

3.به دنبال تنوع طلبي هستند.

 

موفق باشید .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
همانطور که سلامت جسم برای همه ما مهم است, سلامت روان هم مهم است... پس: کسانی که سراغ روان شناس می روند بیمار نیستند و کسانی که روان شناس می شوند دنبال بیمار نیستند ما فقط کنار هم ایم تا لحظاتی که می پرسیم "چرا ما؟" به همدیگر بهترین زندگی را هدیه دهیم " امیدواریم وبلاگ روانشناسی سهمی در موفقیت شما توی زندگیتون داشته باشه ، هرچند این موفقیت حاصل اراده شماست و ما فقط واسطه ایم... " " به امید روزی که همه مردم سرزمین من لبخند به لب داشته باشند... " سلام دوست عزیز،به وبسایت خوش آمدید درضمن شما میتوانید باعضویت درانجمن وبسایت ، ازامکانات انجمن بهره مند شوید ومشکلات،سوالات و پست های(موضوع روانشناسی ومشاوره) خود را میتوانید درانجمن باما درمیان بگذارید تا من ودوستان دراسرع وقت به سوالات و مشکلات شما پاسخگو باشیم باتشکر مدیریت وبسایت ،سیدعلی حسینی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 325
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 964
  • بازدید ماه : 3,590
  • بازدید سال : 18,726
  • بازدید کلی : 67,293
  • کدهای اختصاصی
    سلام دوست عزیز،به وبسایت خوش آمدید درضمن شما میتوانید باعضویت درانجمن وبسایت ، ازامکانات انجمن بهره مند شوید ومشکلات وسوالات خود را میتوانید درانجمن باما درمیان بگذارید تا من ودوستان دراسرع وقت به سوالات و مشکلات شما پاسخگو باشیم باتشکر مدیریت وبسایت ،سیدعلی حسینی
    بهداشت محیط ravanshenasi-ayande.rozblog.com Real PR

    کدهای رایگان وبلاگ


    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب