close
تبلیغات در اینترنت
روحیه تان را از اول صبح تقویت کنید

تبلیغات

ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 21
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 3
  • بازديد ديروز : 3
  • بازديد کننده امروز : 1
  • بازديد کننده ديروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 16
  • بازديد ماه : 38
  • بازديد سال : 468
  • بازديد کلي : 24,618
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 54.80.115.140
  • مرورگر :
  • سيستم عامل :

کدهای اختصاصی

    سلام دوست عزیز،به وبسایت خوش آمدید درضمن شما میتوانید باعضویت درانجمن وبسایت ، ازامکانات انجمن بهره مند شوید ومشکلات وسوالات خود را میتوانید درانجمن باما درمیان بگذارید تا من ودوستان دراسرع وقت به سوالات و مشکلات شما پاسخگو باشیم باتشکر مدیریت وبسایت ،سیدعلی حسینی
    بهداشت محیط ravanshenasi-ayande.rozblog.com Real PR

    کدهای رایگان وبلاگ


    Up Page

کاری را که دوست دارید، انجام دهید :
به مدت 30 ثانیه درباره آن چه دوست دارید انجام دهید، فکر کنید. پس از این که از خواب بیدار شدید، درباره ساعت خوابی که از دست داده اید فکر نکنید بلکه به کاری فکر کنید که در این مدت کوتاه قبل از ترک منزل می توانید انجام دهید. به عنوان مثال خواندن چند صفحه کتاب مورد علاقه. این امر باعث می شود با روحیه خوب، روزتان را سپری کنید.

غذای متعادل بخورید :
در وعده صبحانه مخلوط مغذی کربوهیدرات و پروتئین مصرف کنید که تا زمان ناهار شما را سیر نگه می دارد. همچنین نتایج بررسی ها نشان می دهد، مصرف میزان متعادل کافئین، باعث بهبود خلق و خو و افزایش آگاهی ذهنی می شود.

در هوای تازه تنفس کنید :
ورزش کردن در فضای باز و سبز، پیاده روی، باغبانی و ... حتی اگر برای چند دقیقه باشد علاوه بر افزایش روحیه، اعتماد به نفس شما را نیز بالا می برد. انجام این فعالیت ها کنار آب از جمله رودخانه، دریاچه و آبشار تأثیر بهتری دارد.

به صدای طبیعت گوش دهید :
اگر فرصت خارج شدن از منزل را ندارید، به صدای ضبط شده طبیعت گوش دهید، نتایج بررسی های جدید نشان می دهد افرادی که به صدای همزمان پرندگان و آب گوش می دهند، سریع تر از یک موقعیت پراسترس رهایی پیدا می کنند. پس پنجره ها را باز کنید و از صدای طبیعت، لذت ببرید.

تمرکز کنید :
متخصصان توصیه می کنند که اول روز 5 بار نفس عمیق بکشید و تصمیم بگیرید امروز را به خوبی سپری کنید. طی روز اگر هم دچار ناراحتی شدید، 5بار نفس عمیق بکشید.

شکلات داغ بخورید :
نتایج بررسی های اخیر نشان می دهد، خوردن شکلات داغ که حاوی فلاوانوئید است، خلق و خو را بهبود می دهد و میزان هوشیاری را نیز افزایش می دهد. پروتئین و کربوهیدرات موجود در شیر کم چرب تا زمان ناهار میزان قندخون را ثابت نگه می دارد.

نعناع استنشاق کنید :
این کار علاوه بر تقویت روحیه و افزایش تمرکز، با خستگی مفرط نیز مقابله می کند. روغن یا برگ های نعناع را کنار تخت خود قرار دهید و به محض بیدار شدن از خواب، آن را بو کنید یا این که پس از صرف صبحانه، آدامس نعناعی بجوید.

لبخند بزنید :
لبخند زدن آسان ترین راه برای تغییر دادن روحیه خود و اطرافیان است. پس این ثروت باارزش خود را در اول صبح با همه تقسیم کنید.

برچسب ها

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

نظرات ارسال شده

درباره ما

روانشناسی::مشاوره::انجمن روانشناسی،تست روانشناسی
همانطور که سلامت جسم برای همه ما مهم است, سلامت روان هم مهم است... پس: کسانی که سراغ روان شناس می روند بیمار نیستند و کسانی که روان شناس می شوند دنبال بیمار نیستند ما فقط کنار هم ایم تا لحظاتی که می پرسیم "چرا ما؟" به همدیگر بهترین زندگی را هدیه دهیم " امیدواریم وبلاگ روانشناسی سهمی در موفقیت شما توی زندگیتون داشته باشه ، هرچند این موفقیت حاصل اراده شماست و ما فقط واسطه ایم... " " به امید روزی که همه مردم سرزمین من لبخند به لب داشته باشند... " سلام دوست عزیز،به وبسایت خوش آمدید درضمن شما میتوانید باعضویت درانجمن وبسایت ، ازامکانات انجمن بهره مند شوید ومشکلات،سوالات و پست های(موضوع روانشناسی ومشاوره) خود را میتوانید درانجمن باما درمیان بگذارید تا من ودوستان دراسرع وقت به سوالات و مشکلات شما پاسخگو باشیم باتشکر مدیریت وبسایت ،سیدعلی حسینی

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير